REFERENCE / BIG BOY
BIG BOY
Digitalizace výroby másla

Digitalizace byla nutnost.
Společnost Arachis vyrábí populární arašídová másla. Patří mezi progresivně rostoucí společnosti, kdy se vypracovala z 0 na 100 mil. Kč obratu ročně za pouhé 4 roky. Vedení společnosti si uvědomuje, že digitalizace procesů je klíčovým krokem v dalším rozvoji a udržení růstu.
Oslovili nás, jako POHODA PLUS partnera s jednoduchým zadáním: automatizovat proces plánování a odvodu práce ve výrobě, který nebyl efektivní.
Jak jsme postupovali
- Po úvodní analýze procesů, při kterém se zmapovali jednotlivé pracoviště, firemní procesy, potřeby a vytvářené dokumenty jsme do 2 týdnů vypracovali analýzu implementace a harmonogram zavedení.
- Po oboustranném odsouhlasení analýzy jsme systém eMISTR Implementovali a pustili do zkušebního provozu pro postupné plnění daty a testování propojení systémů.
- Po 1 měsíčním zkušebním režimu se systém pustil do ostrého provozu. Nasadili jsme nové ANTouch dotykové terminály 22″ doplněné RFID čtečkou pro bezkontaktní přihlašování zaměstnanců.
- Implementovali jsme datový můstek pro systém Pohoda, který umožňuje denní import výrobních dávek a skladových karet.
- Propojení umožňuje spočítat a naplánovat operace a materiál potřebný k výrobě na následující období.
- Z pořízených dat vznikne denní soupiska materiálu potřebného k rannímu výdeji materiálu.
- V průběhu dne zobrazujeme množství potřebného materiálu pro výrobu na jednotlivou zakázku.
- Pracovníkům se na DIGITÁLNÍ NÁSTĚNCE zobrazuje fronta práce, ze které lze odvádět počet vyrobených měrných jednotek, nebo vytisknout průvodní listy zakázek do beden.
- Tímto způsobem jsme urychlili a zjednodušili proces evidence o několik hodin denně.
- Odbourali jsme plány a reporty, které se ručně vytvářeli každý den zaměstnanci v MS Excel.
Klíčové vlastnosti řešení
- Automatizace denního plánu s daty pro zaměstnance.
- Komplexní přehled zakázek – termíny, plnění norem, kalkulace skutečné ceny zakázky.
- Automatizovaný import výrobních zakázek ze systému POHODA.
- Přehledné fronty práce pro jednotlivé pracoviště.
- Evidence skladů a surovin pro výrobu.
- Systém šablon pro každý vyráběný produkt.
- Automatický výdej a odpis materiálu na výrobní zakázky.
- Objednávání materiálu na základě plánovaných zakázek.

Slovo jednatele Anarchis s.r.o.
„Do společnosti arachis jsem přišel ze společnosti ABRA, kde jsem byl na pozici vedoucího implementačního teamu výrobního a skladového systému. Věděl jsem, že nejlépe se firma řídí vizualizací dat a reportingem. První co jsem ve firmě arachis nasadil po svém příchodu byly BI (business inteligence) reporty z účetnictví.
Dalším krokem bylo co nejrychleji nahradit stav plánovaní a vykazování, kdy se zaměstnanci několikrát denně chodili ptát svého vedoucího, zda ještě májí mýt skleničky, nebo už mají jít balit zakázky, protože nevědí, kolik se čeho kdy bude vyrábět a kolik se už vyrobilo.
Společnost Agerit s.r.o. jsem si vybral po důkladném výběrovém řízení, kdy mi nabídla nejkomplexnější řešení od sběru dat na velkých dotykových terminálech po přehledné vizualizace informací na výstupu.“
Martin Glausch
jednatel společnosti
Znalosti a zkušenosti nám pomáhají najít ideální řešení i pro vás.
Nebo nám rovnou zavolejte: +420 732 269 264