Proč s námi spolupracovat:
- Díky našemu systému budete jednoduše sbírat, sledovat a efektivně vyhodnocovat veškerá svá výrobní data a procesy ve vaší společnosti.
- Vaši zaměstnanci tak ihned vědí, jak kvalitně pracují, jak si která zakázka z hlediska rozpracovanosti stojí a kde potřebují aktivní podporu vedoucího nebo mistra.
- Všichni tak mohou přímo ovlivnit své finanční ohodnocení a jsou spravedlivě hodnocení a celý team spolupracuje, vy zase zvládnete koordinovat plánované a skutečné náklady a optimalizovat činnosti v čase.
- Vy i vaši mistři dokážete vše sledovat, řídit a okamžitě vylaďovat vše tak, aby se vše dělo jak má, ať už jste aktuálně kdekoliv.
Naši spokojení zákazníci:
- DECOLED s.r.o.
- Počet zaměstnanců ve výrobě: 10
- Rok nasazení: 2022
- Zahájení sběru dat z výroby: po 2 týdnech
- Zakázkové úpravy: ne
- Propojení s dalším programem: ne
- JihoTech spol. s.r.o.
- Počet zaměstnanců ve výrobě: 120
- Rok nasazení: 2008
- Zahájení sběru dat z výroby: po 2 týdnech
- Zakázkové úpravy: ne
- Propojení s dalším programem: ne
- DŘEVOZÁVOD PRAŽAN s.r.o.
- Počet zaměstnanců ve výrobě: 20
- Rok nasazení: 2021
- Zahájení sběru dat z výroby: po 6 týdnech
- Zakázkové úpravy: ne
- Propojení s dalším programem: ne
- Strojírny Hedvikov s.r.o.
- Počet zaměstnanců ve výrobě: 100
- Rok nasazení: 2015
- Zahájení sběru dat z výroby: po 3 týdnech
- Zakázkové úpravy: ne
- Propojení s dalším programem: ano
- METAL CONTAINER a.s.
- Počet zaměstnanců ve výrobě: 75
- Rok nasazení: 2020
- Zahájení sběru dat z výroby: po 3 týdnech
- Zakázkové úpravy: ano
- Propojení s dalším programem: ne
- Belet a.s.
- Počet zaměstnanců ve výrobě: 30
- Rok nasazení: 2019
- Zahájení sběru dat z výroby: po 2 týdnech
- Zakázkové úpravy: ano
- Propojení s dalším programem: ne
- AXIS UNION s.r.o.
- Počet zaměstnanců ve výrobě: 5
- Rok nasazení: 2021
- Zahájení sběru dat z výroby: po 7 dnech
- Zakázkové úpravy: ne
- Propojení s dalším programem: ne
- MTeZ s.r.o.
- Počet zaměstnanců ve výrobě: 27
- Rok nasazení: 2011
- Zahájení sběru dat z výroby: po 3 týdnech
- Zakázkové úpravy: ne
- Propojení s dalším programem: ano
- METALKOV, spol. s.r.o.
- Počet zaměstnanců ve výrobě: 45
- Rok nasazení: 2018
- Zahájení sběru dat z výroby: po 6 týdnech
- Zakázkové úpravy: ano
- Propojení s dalším programem: ano
- TPR s.r.o.
- Počet zaměstnanců ve výrobě: 45
- Rok nasazení: 2014
- Zahájení sběru dat z výroby: po 3 týdnech
- Zakázkové úpravy: ne
- Propojení s dalším programem: ano
- DOMESTAV s.r.o.
- Počet zaměstnanců ve výrobě: 55
- Rok nasazení: 2008
- Zahájení sběru dat z výroby: po 3 týdnech
- Zakázkové úpravy: ne
- Propojení s dalším programem: ne
- DŘEVOTVAR BYSTRÉ, spol. s.r.o.
- Počet zaměstnanců ve výrobě: 77
- Rok nasazení: 2009
- Zahájení sběru dat z výroby: neuvedeno
- Zakázkové úpravy: ano
- Propojení s dalším programem: ne
Kde všude jsme našli uplatnění:
Ve všech oborech, kde bylo zapotřebí evidovat práci na zakázkách, projektech a grantech.
- Pily
- Dřevovýroba
- Truhlářství
- Nábytkářství
- Zkušební ústavy
- Reklamní agentury
- Výroba oken
- Tlakové lití kovů
- Kovovýroba
- Výroba plastů
- Potravinářství
- Výzkum léčiv
- A další...
Případové studie:
firmy ZAKOVO - kovodílna
firmy BAŽANT INTERIÉR
firmy arachis - BIGBOY
Jaké zákazníky máme – Pro koho je to zajímavé?
- Náš systém slouží především menším a středním firmám v oblasti výroby, které se zabývají hlavně kovo a dřevo výrobou, ale nepřekvapí nás ani další segmenty výroby. Dokážeme zharmonizovat zakázkovou, sériovou i prototypovou výrobu. Prostřednictvím jednoduchých čárových kódů, RFID čipů, tabletů a dotykových obrazovek zvládneme převést veškeré výrobní procesy do vteřinových operací, které snadno ovládají všichni Vaši zaměstnanci.
- Máte tak okamžitý přehled o tom, co se na firmě děje, kdo co dělá a jak se zakázkám daří. Vaši zaměstnanci přehledně vidí, jak jim práce na zakázce ubíhá a jak moc je třeba v rámci normy máknout/zapracovat. Pokud zaměstnanec zvládá normu pod časem, stihne více práce a díky vaší odměně bude jistě spokojený pracant. Pokud se mu na zakázce nedaří, máte možnost zkonzultovat, proč tomu tak je, a pro budoucnost zlepšit z důvodů náročnosti nacenění zakázky, nebo bude mít zaměstnanec zpětnou vazbu ke své nižší produktivitě, kterou může vylepšit.
- Vám ze systému přehledně vyplývá, kde je ve výrobě prostor pro další vytížení, a také to, kde se dějí prostoje, či neefektivní práce. Vaši zákazníci ocení díky našemu systému možnost přesné informace, jak si zakázka stojí a kdy přesně bude vyrobena/k dispozici. Kalkulant i majitel firmy je pak přesně schopen počítat se skutečnými i předpokládanými náklady, a optimalizovat tak objednávky od dodavatelů. Přesná harmonizace objednávek, skladů a dodávek od dodavatelů, kdy se procesy dokáží dít téměř samy, už jsou jenom příjemnou třešničkou na dortu.
Řekli o nás...
- "Bez programu eMISTR bych byl jak beznohý, dává mi oporu ve faktických věcech z výroby" ... Lubomír Zahradník ZAKOVO s.r.o.
- "Dáte mi program na splátky? ... Po 3 měsících zápůjčky... splátky nepotřebuji, program se mi už sám zaplatil!" Jiří Jukl - DŘEVOTVAR BYSTRÉ, spol. s r.o.
- "Kdybych si váš program koupil před rokem, když jste mi ho předvedli, už by jsem ho měl 3x zaplacený." Dan Urbánek Exiteria a.s.
-
"Ten váš program nefunguje - ve staré docházce mám vykázáno 19.262 hodin a ve vašem programu jen 18.735 hodin ... ale to je správně, my jsme vám ušetřili 527 hodin za mzdy a proto jste si systém koupili .... aha to máte vlastně pravdu, děkuji" Jaroslav Teplý -
EXMONT-Energo a.s.